PLANEERIME KOOS: NÄDALA TOIT



Alustame taas nädala söögi planeerimist, eesmärgiga hoida raha kokku, süüa tervislikumalt ning osta vähem pakendatud toitu. Nädala eelarve kahele inimesele 50€, nii nagu varemgi oleme teinud. Paneme koos paika nimekirja ja seejärel käime ostame kogu toidukraami nädalaks ette. 

Nimekirja võimalikest toitudest koostades ei pane ma meelega paika, et esmaspäeval sööme seda ning neljapäeval teist. Menüüs on 7 põhirooga koos lisanditega ja neid valmistame vastavalt tujule ühe nädala vältel. 

Hommikusöökideks on planeeritud müsli sojapiima ja virsikutega, kindlasti ka võileivad ja kohv. Seejärel on mul planeeritud ka üheks-kaheks päevaks valmistada krõbe virsikuroog ahjus (retsept pärineb raamatust "Täistaimetoit lihasööjatele"). Seda süüa nii hommikul kui ka vahepalaks päeval. 

Lõunat sööme kas väljas, soojendame eelmise päeva toitu või teeme allpoolloetust midagi. Õhtusöök on igal juhul üks seitsmest põhiroast. Päeva jooksul on vahepaladeks erinevad puu- ja aedviljad, mahlad (õunamahl, kali). Igaks juhuks on mul kapis olemas ka valmissegatud pannkoogijahu. Ostunimekirjas on praeguse seisuga 9 pakendatud toiduainet (sojaviinerid, petersell, ananassikonserv, tamari, odrakruup, pasta). Kauplused, mida on tarvis külastada - 2 (Biomarket ja Konsum).

Mida me siis sööme?

tzatziki riisiga + küüslauguoad + paneeritud kikerherned

pytti panna sojaviineritega + marineeritud peet

prantsusepärane kartulisalat + falafel + kimchi

hernesupp + muhu leib

läätsepallid riisiga ja kukeseenekastmega

praemakaronid viineritega + sojakastmebrokoli

kikerherneomlett + avokaado-jääsalati-granaatõuna-kurgi salat



virsikuroog
müsli
võileivad
puu- ja aedviljad, mahlad, kohv
(pannkoogid)

Kommentaarid

Populaarsed postitused